Przez najbliższe tygodnie chcielibyśmy opowiedzieć Wam trochę o pomysłach i propozycjach na tematykę, którą możecie poruszać w swoich internetowych treściach. Dziś pierwsze z nich, a więc treści edukacyjne ⬇️

Same artykuły sprzedażowe lub inne monotematyczne posty mogą po prostu znudzić zbudowaną przez Ciebie społeczność. Naszym zdaniem warto dać do zrozumienia swoim obserwatorom, że są oni ważni i nie tylko dają będąc „u Ciebie”, ale także dostają coś w zamian. W pierwszym poście w tym roku pokazaliśmy wam checklistę założeń na Nowy Rok, a na niej zamieściliśmy plany i marzenia. A co jeśli prowadząc na przykład stronę o zdrowym odżywianiu zaproponujesz swoim obserwatorom checklistę, którą wykorzystają idąc na zakupy? Następną sprawą mogą być tutoriale, a więc instrukcja zrobienia czegoś krok po kroku – na przykład w nawiązaniu do checklisty 😉

Przekazujesz bardzo dużo treści i chcesz w fajny sposób zobrazować to w pigułce? Najlepszym przykładem takich postów są karuzele lub ikonografiki. Masz gadanego? Może warto pomyśleć o mini szkoleniu?

To tylko kilka propozycji postów edukacyjnych. Najlepsze przykłady takich postów znajdziecie u Dietbybelle , z którą współpracujemy w zakresie kampanii prowadzenia Instagrama oraz pomocy graficznej. Dla Izy 2022 rok był przełomowy dzięki temu, że dbała o swoich obserwatorów, a oni poczuli, że nie tylko mogą jej coś podarować, ale także otrzymują.

Jeżeli jesteś zainteresowany współpracą i moglibyśmy pomoc Ci w przygotowaniu takich treści odezwij się do nas – jesteśmy otwarci na Twoje pomysły, ale także przedstawimy Ci swoje propozycje‼️

Dodaj komentarz